تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود هیئت پارلمانی اروپایی به غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری شین هوا ، کمیته مردمی مبارزه با محاصره نوار غزه ممانعت مقامات رژیم صهیونیستی از ورود هیئت پارلمانی اروپایی به نوار غزه را تقبیح کرد.

جمال الخضری رئیس کمیته مردمی مبارزه با محاصره نوار غزه با صدور بیانیه ای اعلام کرد یک هیئت پارلمانی اروپایی قرار بود برای آگاهی از واقعیت های محاصره نوار غزه به این منطقه سفر کنند ولی مقامات اسرائیلی مانع ورود آنها شدند.

الخضری اعلام کرد ممانعت اسرائیل به این دلیل است که تل آویو نمی خواهد هیئت اروپایی با واقعیت های محاصره و پیامدهای آن و همچنین آثار سه بار تهاجم نظامی به غزه، از نزدیک آشنا شود.

وی خاطرنشان کرد این اقدام دلیل روشنی است بر اینکه اسرائیل با محاصره نوار غزه قوانین بین المللی را نقض کرده است.

الخضری پرسید:«هنگامی که تعامل اسرائیل با یک هیئت پارلمانی اروپایی که از مصونیت بین المللی برخوردار است اینگونه است، تعامل تل آویو با غزه که بیش از ده سال است محاصره شده است، چگونه خواهد بود؟».

وی ادامه داد:«پیام ما به جهان این است که ما به دنبال حقوق قانونی خود در یک کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس هستیم تا در آن با امنیت و صلح و بدون وجود محاصره، بازداشت، مهاجرت، پناهندگی و شهرک سازی زندگی کنیم».

این شخصیت فلسطینی از جامعه بین المللی خواست تا دولت مستقل فلسطینی را به طور کامل به رسمیت بشناسد و برای تحقق عینی و واقعی این به رسمیت شناختن در همه محافل تلاش کند.

براساس این گزارش پنج نفر از اعضای پارلمان اروپا اعلام کرده اند مقامات اسرائیلی مانع ورود آنها به نوار غزه شده اند. یکی از این پنج نفر که از قبرس آمده است اعلام کرده این ممانعت نامناسب بود و دلیل آن مشخص نیست.

رادیو اسرائیل اعلام کرد از سال 2011 تاکنون مقامات اسرائیلی بارها مانع ورود این هیئت به نوار غزه شده اند و فقط رئیس این هیئت که مسئول بودجه پارلمان اروپاست با ممانعتی رو به رو نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود هیئت پارلمانی اروپایی به غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..