تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل اسیدپاشی به مرد فلافل فروش

مرد جوانی که به خاطر اختلافات خانوادگی یک مرد فلافل فروش را در اهواز با اسید مجروح کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، مأموران رسیدگی به این ماجرا را در روز 17 آذر امسال در پی دریافت گزارش اسیدپاشی در محله عامری اهواز آغاز کردند و مرد جوان که از ناحیه صورت و دست‌ها بشدت دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

درحالی که قربانی این اسیدپاشی مدعی بود که عامل این اسیدپاشی را نمی‌شناسد کارآگاهان پلیس در تحقیقات محلی دریافتند مرد موتورسواری اقدام به ریختن اسید کرده و از محل متواری شده است.

بررسی‌ها درحالی که هیچ ردی از متهم اسیدپاش در دست نبود ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند ابتدا پسر عموی عامل اسیدپاشی را دستگیر کنند و در نهایت مرد اسیدپاش به دام افتاد.

سرهنگ حاتمی، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به خبرنگار «ایران »گفت: متهم ابتدا منکر اسیدپاشی بود اما درنهایت به آن اعتراف کرد. او انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

متهم جوان نیز در اعترافاتش گفت، مقداری اسید تهیه کرده، داخل ساکی قرار داده و در فرصتی مناسب با نزدیک شدن به قربانی، نقشه‌اش را اجرا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل اسیدپاشی به مرد فلافل فروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..