تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوتینگ بریک جدید فراری پیش از ژنو معرفی شد

سجاد حیدری
نویسنده

کمپانی خودروسازی فراری پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، برای اعلام حضور خود در این نمایشگاه و همچنین پایان دادن به شایعات پیرامون محصول جدیدش، از جدیدترین پروژه خود تحت عنوان "فراری 812 سوپرفست (812 Superfast)" رونمایی کرد.
بدون شک با تماشای این خودرو اولین چیزی که در ذهنتان تداعی گر می‌شود، طراحی معروف فراری F12 برلینتا و سپس محصولاتی خواهد بود که با اندک تغییراتی برمبنای فراری F12 رشد پیدا کرده‌اند. حال این خودرو هم باتوجه به اشارات مستقیم شرکت سازنده برمبنای اتومبیل فراری F12tdf رشد پیدا کرده است، ولی با یکسری تغییرات اساسی در طراحی ظاهری و بخش مولد قدرتی که در ادامه بیشتر به آنان خواهیم پرداخت.
اولین قسمتی که در این خودرو تغییرات نسبتا خوبی تجربه کرده است، می‌تواند طراحی ظاهری اتومبیل باشد که ظاهری تهاجمی‌تر به خود گرفته و با مشاهده تصاویر آن در گالری تصاویر خودروبانک می‌توانید به جزییات کار فراری و تغییرات اعمال شده بر روی این خودروی "شوتینگ بریک" پی ببرید، ولی مهم‌تر از طراحی ظاهری می‌خواهیم در خصوص بخش مولد قدرتی اتومبیل صحبت کنیم که نسبت به فراری F12tdf تغییرات و تقویت‌های خوبی را تجربه کرده است.
فراری 812 سوپرفست

فراری 812 سوپرفست

همانطور که احتمالا می‌دانید، خودروی فراری F12tdf در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای 6.3 لیتری دوازده سیلندر سود می‌برد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی 780 اسب بخاری و گشتاوری حدودا 700 نیوتن متری تولید کند، ولی برای خودروی جدید فراری 812 سوپرفست باوجود پلتفرمی مشترک، از پیشرانه‌ای بزرگ‌تر 6.5 لیتری استفاده شده است که می‌تواند 20 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به فراری F12tdf و همچنین 718 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 7000 دور بر دقیقه تولید کند که در عمل باعث شده شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 340 کیلومتر بر ساعت بدست آید.
در آخر هم می‌توان گفت که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فراری 812 سوپرفست، می‌تواند استفاده از یک فرمان برقی برای هدایت پذیری اتومبیل باشد که برای اولین بار است بر روی محصولات فراری مورد استفاده قرار می‌گیرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوتینگ بریک جدید فراری پیش از ژنو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..