تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه فضای سبز در گچساران به 12 متر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اردلان زینل‌زاده صبح امروز در آئین کلنگ زنی پارک محله‌ای 500 دستگاه گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار داشت: سرانه فضای سبز در این شهر قبل از دولت یازهم 9.1 متر بوده و هم اکنون به 11.3 متر رسیده که تا 6 ماه آینده به 12 متر می‌رسد.

وی عنوان کرد: پارک محله‌ای 500 دستگاه گچساران در زمینی به مساخت 800 متر مربع با اعتبار 300 میلیون تومان به نمایندگی از چندین طرح عمران شهری در بخش‌های مختلف کلنگ زنی شد.

زینل زاده از افتتاح 12 پارک محله‌ای در دولت یازدهم در گچساران خبر داد و افزود: 10 طرح عمران شهری با اعتباری افزون بر 3 میلیارد تومان قبال افتتاح و آماده کلنگ زنی است.

شهردار گچساران با اشاره به اینکه سرانه‌های فضای سبز در شهرها را با توجه به یکسری شرایط محاسبه می‌کنند، افزود: سرانه مطلوب فضای سبز برای مناطق گرمسیری 8 تا 9 متر مربع به ازای هر نفر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه فضای سبز در گچساران به 12 متر می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..