تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سپاه امام رضا(ع): رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه بسیج رسانه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، یحیی سالاری صبح امروز در مجمع سالانه بسیج خراسان رضوی که در محل فرهنگسرای رسانه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) انقلاب عزیزی را پایه گذاری کردند و از آن به عنوان تحقق بخش اسلام ناب محمدی یاد می‌کردند که جمعیت عزیز و عظیمی برای حفظ انقلاب به نام بسیج شکل گرفت. 

وی با بیان اینکه قانون اساسی وظایف بسیج را مشخص کرد، افزود: اسلام اقتضایش مقابله با دشمن و دفاع از اسلام بود که بسیج در این راه در کشورهای مختلف سوریه، عراق، لبنان و یمن حماسه آفرید. 

سالاری ادامه داد: پیشرفت انقلاب فراز و نشیب داشته است تا رسید به اینجا که همه لایه‌های جامعه باید تفکر بسیجی را تحقق ببخشند در این راستا اقشار مختلف تشکیل شد که بسیج رسانه یکی از ارگان‌های موثر در وضعیت فعلی است.‌

معاون هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) افزود: در این راستا نیروهای ارزشی و فهیم درصدد برآمدند برای حفظ انقلاب با تخصص رسانه تشکلی با تشخص بسیج رسانه بشوند که عرصه‌های مختلف را متاثر از بسیج کنند.

وی تصریح کرد: بسیج در یک کلمه یعنی حضرت علی (ع) و امام (ره) که وجودشان برکت بود و بسیج یعنی مقام معظم رهبری که هیچ طوفانی تدبیر ایشان را متاثر از خود نمی‌کند. 

سالاری با بیان اینکه بسیج یعنی تفکری که انسان را می‌تواند نجات دهد گفت:  در بخش رسانه جبهه گسترده‌ای علیه انقلاب اسلامی وجود دارد که اگر نیروهای مخلص به صحنه بیایند همه آن جبهه‌ها به مثابه خار و خاشاک در برابر نیروی انقلابی که امام زمان عج حرکت آفرین آن است، می‌تواند باشد.

معاون هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: در بسیج رسانه طراحی صورت گرفت که علاوه بر ماموریت ذاتی و تخصصی، در بسیج ظرفیتی فراهم شود که تمام علاقه‌مندانی که نخبه هستند و از جمله خواص اثربخش هستند سالانه گرد هم بیایند و شورای عالی قشر (بسیج) برای کارگروه‌های تخصصی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این فرایند نیاز امروز انقلاب را باید پاسخ می‌داد، گفت: بخشی از آن پاسخ داده شد و بخش مهم دیگر همچنان باقی مانده است چرا که در فضای مجازی گاهی حرکتی انجام می‌شود که از حرکت دولت با تمام هیمنه آن بیشتر است.

سالاری ادامه داد: گاهی توسط اغواگری و شایعه کاری انجام می‌شود که تلاش‌هایی که با بودجه عظیم انجام شده است بی اثر می‌شود.

معاون هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج برای همراهی همه جامعه با خود باید هیئت‌های اندیشه ورز تشکیل دهد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که این هیئت‌ها باید راهبردهای تخصصی را در همه لایه‌های بسیج تدوین و احصا کنند و سپس هیئت‌های رصدگری رصد کنند که آیا تغییری در جامعه ایجاد شده است یا خیر. 

وی افزود: شورای عالی بسیج به عنوان هیئت اندیشه‌ورز برای ارتباط با سایر رسانه‌ها، به‌صحنه آمدن در عرصه دینی و ایرانی و غیره فعالیتش را در پیش گرفت چرا که انقلاب اسلامی یک موجود زنده و رشد دهنده است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در درون خود پیش رونده و در جامعه پیش برنده است. 

سالاری با بیان اینکه در برابر ما در بسیج رسانه آبشار فوران یافته از پیشرفت‌های رسانه و دیجیتال وجود دارد گفت: اگر  ابتکار عمل به دست نگیریم و از جنس پویایی انقلاب حرکت موثر نداشته باشیم این آبشار ما را با خود می‌برد و از سوی دیگر تجربه بشری با شکست روبه‌رو شده و تجربه لیبرالیسم و مارکسیسم چه برای جهان داشته است؟ 

معاون هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه اکنون رجوع به بیداری، معنویت و اسلام را در همه جای عالم شاهد هستیم گفت: ما می‌توانیم برای کسانی که چنین برگشتی داشتند فضای حقیقی را فراهم کنیم و با منش انقلاب و تخصص رسانه ابتکار عمل را بدست گیریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر کارهایی که در بحث رسانه و دیجیتال انجام می‌دهیم انفعالی است گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری دست مایه خوبی برای رسانه است که  ارتقای حضور سازمان یافته‌تر مردم به ویژه جوانان با تفکر بسیجی، استفاده از حضور و اعتلای حضور بسیج در علم، اقتصاد، دفاع و خدمت رسانی به مردم، ایجاد و سازماندهی مجموعه‌های اندیشه ورز و رصدگر در تمام سطوح از جمله این رهنمودها است.

سالاری ادامه داد: دشمن در پیرامون ما سران کشورهای همسایه را با خود همراه کرده و بزرگترین تهدید آنها ایران اسلامی است در این راستا جلوگیری از نفوذ دشمن و همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های دولتی و اجرایی از دیگر رهنمودهای حضرت آقا است.

معاون هماهنگی اقشار بسیج سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه بسیج پاسدار ارزش‌های انقلاب است، گفت: اگر هدف انقلاب حرکت در فضای مجازی،  آگاهی بخشی و بصیرت افزایی،کمک به مردم، خدمت رسانی و اقتصاد مقاومتی باشد این‌ها وظیفه بسیج است و امیدوارم خدای متعال به ما عنایتی کند که آنچه باید به عنوان بسیجی بدانیم را دانسته و به آنچه انگیزه ما برآن استوار شد عمل کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سپاه امام رضا(ع): رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه بسیج رسانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..