تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان پیگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا خباز صبح پنج شنبه در جمع مدیران استان سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه همزمان با روز دوشنبه هفته جاری به همراه مدیران سازمان برنامه و بودجه استان نشستی با سخنگوی دولت در تهران برگزار شد، ابراز داشت: در این نشست تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد که بخش عمده ای از آن به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان باز می گشت.

وی افزود: در سفر بیست و نهم اردیبهشت ماه۹۵ هیئت دولت ۷۱پروژه با اعتبار ۹۴۸میلیارد تومان مصوبه برای استان سمنان در نظر گرفت که این اعتبارات قرار بود در دو مرحله طی دو سال به استان پرداخت شود اما تا کنون ۳۶۰میلیارد تومان از این اعتبارات پرداخت شده در صورتی که می بایست این رقم حداقل به ۴۵۰ تا ۵۰۰میلیارد تومان می رسید.

استاندار سمنان گفت: از سوی دیگر مابقی این اعتبارات نیز برای برخی از پروژه های استان، پیش بینی نشده بود که این امر موضوع مذاکرات ما با دکتر نوبخت بود که خوشبختانه به نتایج خوبی دست یافتیم.

خباز افزود: این امر برای ما مهم بود که تمام ۷۱پروژه مصوب در سفر استانی رئیس جمهور برای استان سمنان، می بایست اجرایی شوند لذا با پیگیری های صورت گرفته، نامه ای از سوی بنده به ریاست جمهوری ارسال شد که اگر ۱۸۰ میلیارد تومان در سال۹۵به استان سمنان تخصیص یابد، قطعا مصوبه رئیس جمهور در استان با اعتبار ۵۴۵میلیارد تومان تکمیل می شود.

خباز با بیان اینکه پیشنهاد استانداری سمنان برای این منظور در نشست های متخلف مورد بررسی قرار گرفته است، ابراز داشت: خوشبختانه دکتر نوبخت در جریان نشست بررسی مسائل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، با پیشنهاد پرداخت این مبلغ در سال جاری و همچنین قریب به ۴۲۰میلیارد تومان باقی مانده در سال۹۶ موافق کرد، که این امر می تواند آثار خوبی در راستای توسعه طرح های عمرانی استان سمنان داشته باشد.

وی افزود: با این شرایط ۵۰درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص می یابد و مابقی آن در سال آتی محقق خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان پیگیری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..