تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعلام قبل از خرید ملک از شهرداری با دهیاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی محمد بخشی محبی معاون دادستان مشهد گفت: با توجه به اینکه نظارت بر ساخت و ساز‌ها به صورت جدی در دستور کار دادستانی و شهرداری قرار گرفته و بر این اساس نظارت‌های شبانه روزی و استفاده از ظرفیت اکیپ‌های گشت مشترک اتفاق افتاده است.

وی گفت: لذا از شهروندان خواسته می‌شود تا اولا نسبت به تغییر کاربری اراضی به صورت غیر مجاز اقدام نکنند و پیش از خرید املاک مورد نظر حتما استعلام لازم را درباره کاربری آن‌ها دریافت نمایند.

معاون دادستان مشهد افزود: در صورتی که شهروندان به صورت غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری نمایند چه از سوی جهاد کشاورزی یا شهرداری یا بخش داری و فرمانداری‌ها جهت طرح پرونده در کمیسیون‌های مواد ۱۰۰ و ۹۹ شهرداری نسبت به اعاده به وضع سابق اراضی اقدام می‌شود.

قاضی محمد بخشی محبی گفت: در همین راستا یازده هزار متر مربع زمین که در بلوار توس مشهد تغییر کاربری داده شده بود با قلع و قمع بیش از دو هزار متر بنا و مستحدثات و پس از کش و قوس‌های فراوان قانونی در نهایت با صدور رای از دیوان عدالت اداری اعاده به وضع سابق شد.

انتهای پیام//ف. ح.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعلام قبل از خرید ملک از شهرداری با دهیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..