تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان کل کشور؛ تاکید بر خروج محیط زیست کشور از سیطره اشخاص

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛حجت السلام والمسلمين محمد جعفر منتظري در همایش ملی حقوق سبز در گرگان افزود: بلايي كه بر سر محيط زيست آمده به این دلیل است که مالكيت را به عهده سودجوها و منافع طلب گذاشتيم.

وي ادامه داد: به پولدارها اجازه داديم كه در جنگل و مناطق سرسبز به هركيفتي كاخ بسازند در صورتی که واگذاريها بايد منطقي و حساب شده باشد و تمليكي نباشد.

منتظری اضافه کرد: چون به محيط زيست بي اعتنايي می كنيم اتفاقی مانند مسئله خوزستان اتفاق می افتد.

وی گفت: نظارت عمومي بايد تشديد شود و بسيج بايد در همه جا برای نظارت و گزارش تخلفات ناظر و امين باشد.

دادستان كل كشور بیان کرد: با هر تجاوزي به آبها جنگل و حريم شهرها و روستا و منابع ملي برخورد شديد مي شود.

حجت السلام والمسلمين منتظری گفت: منافع شخصي را نمي گذاريم بر منافع عمومي تحميل شود و دادستانهاي كشور هم نبايد برايشان فرق كند كه آن فرد هر سمتي ميخواهد داشته باشد.

هاشمیان رئیس دادگستری کل گلستان گفت: استان گلستان شاید به لحاظ اسم و ظاهرش ، به نظر بیاید که مشکلات زیست محیطی ندارد اما ریزگرد ها و خلیج گرگان، از جمله معضلات زیست محیطی است و چنین همایش هایی می تواند باعث ایجاد نگرش درست به محیط زیست و حساس کردن مردم به این موضع باشد.

دبیرخانه همایش ملی حقوق سبز هم گفت: از خرداد امسال که فراخوان این همایش منتشر شد بیش از 60 مقاله به دبیرخانه رسید.

اسماعیلی گفت: در این همایش علاوه بر قرائت سه مقاله 4 کارگاه تخصصی هم با حضور 50 نفر برگزار می شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان کل کشور؛ تاکید بر خروج محیط زیست کشور از سیطره اشخاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..