تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ خاص رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به خبرنگار راه اترک

ساعت: 10:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1046718

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سوال ویژه راه اترک را در خصوص تاریخ دقیق اجرای مصوبات مسکن مهر شرق گلستان را بی پاسخ گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شرق گلستان 35 میلیارد ریال جهت پروژه های مربوط به مسکن در شرق گلستان مصوب شد.

خبرنگار راه اترک در خصوص تاریخ دقیق هزینه کرد این مبالغ از دکتر اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سوال پرسید و نجار در پاسخ به خبرنگار راه اترک گفت: تصمیم گرفته شده و ما نامه ی این مصوبات را فردا خواهیم نوشت.

اسماعیل نجار در خصوص سوال خبرنگار راه اترک مبنی بر این که آیا این مصوبات قبل از انتخابات ریاست جمهوری 96 عملیاتی خواهد شد، با پاسخهای نامفهوم ، از جواب قاطع در این زمینه خودداری نمود.

وی گفت: ما تصمیم در این خصوص گرفته ایم و فردا نامه ی این مصوبات را خواهیم نوشت.

برخی از صحبتهای صورت گرفته در جلسه ی روز گذشته حکایت از این داشت که گویا این صحبتها از قبل برنامه ریزی شده بوده و معلوم نیست این مصوبات هم اجرایی شود.

اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار مراوه تپه که پیگیر موضوع مشکل مردم روستاهای طرح کوچ مراوه تپه بود خطاب به آقای نجار گفت: چندین جلسه در خصوص مشکلات مسکن مهر طی این سالها گذاشته شده ولی این جلسات نتیجه ای در بر نداشته است.

مردم امیدوارند که مصوبات تصویب شده در خصوص مسکن مهر قبل از انتخابات اجرایی شود و مشکل مردم حل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ خاص رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به خبرنگار راه اترک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..