تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم درشیروان برگزارشد

ساعت: 11:09 منتشر شده در مورخ: 1395/12/05 شناسه خبر: 1046723

پنجمین مرحله آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم درمصلی نماز جمعه شهرستان شیروان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شیروان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت:این آزمون همزمان با سراسر کشور که به عنوان بزرگ ترین رویداد حفظ قرآن کریم محسوب می شود، با حضور بیش از پانصد نفر از حافظان قرآن مجید در تمام رده‌های سنی خواهران و برادران در هفت بخش (جزء ۳۰ و ۱، جزء ۳۰ و یک و دو، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و حفظ موضوعی قرآن) در محل مصلی نمازجمعه شهرستان شیروان برگزار گردید.
وی افزود: به کلیه شرکت‌کنندگان در صورت موفقیت در آزمون‌های کتبی و شفاهی حفظ قرآن کریم، گواهینامه اعطاء و از نفرات اول تا سوم هر رشته نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
علی پرهیزکارعنوان کرد: بخش شفاهی این دوره از آزمون‌های حفظ که از 16 بهمن‌ماه آغاز و تا 27 بهمن ماه در محل موسسات و دارالقرآن های سطح شهرستان ادامه داشت.
وی در پایان بیان کرد: کلیه علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به سایت www.quranhefz.ir نسبت به آموزش مجازی حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن کریم، مشاوره آنلاین در زمینه حفظ  قرآن، تهیه فایل‌های آموزشی به صورت چند رسانه‌ای، استفاده از بانک جامع آزمون حفظ قرآن کریم، خودآزمایی و آزمون‌های آنلاین و دریافت گواهینامه رسمی اقدام کنند.
یادآور می‌شود، این آزمون توسط اداره اوقاف و امور خیریه شیروان و با همکاری مؤسسات قرآنی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / م الف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم درشیروان برگزارشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..