تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مسابقه هوشمندانه یازدهم: ۲۲ نوشابه می‌تواند بخرد!

هوشمندانه یازدهم هم به پایان رسید که در آن یک سوال ریاضی مطرح شده بود که بسیاری از دوستان در ابتدا پاسخ اشتباه فرستادند اما کاربران بعدی با استفاده از وقت بیشتر، به پاسخ صحیح رسیدند.

سوال هوشمندانه یازدهم

شهاب برای خریدن نوشابه وارد یک فروشگاه بزرگ می‌شود. او ۴۵۰۰ تومان پول دارد و می‌خواهد تا حداکثر نوشابه‌ای که امکان دارد، با این پول برای خودش تهیه کند.

فرد فروشنده به او می‌گوید که قیمت هر نوشابه ۳۰۰ تومان است و به ازای هر ۳ قوطی نوشابه‌ای که برگردانی، ۱ نوشابه دیگر هم به رایگان دریافت خواهی کرد. حال شما بگویید که شهاب با ۴۵۰۰ تومانی که دارد، چند نوشابه (با احتساب برگرداندن قوطی‌های خالی) می‌تواند داشته باشد؟

پاسخ هوشمندانه یازدهم

جواب صحیح 22 نوشابه است. زیرا شهاب در ابتدا 15 نوشابه می‌خرد، 5 عدد نوشابه جدید با پس دادن قوطی‌ها به‌دست می‌آورد، سپس 5 قوطی جدید را می‌دهد و 1 نوشابه دیگر می‌گرد و در آخر با استفاده از این 1 قوطی جدید و 2 قوطی باقی‌مانده از قبل، نوشابه 22 را هم خریداری می‌کند.

برندگان هوشمندانه یازدهم

کاربر eng.Architect به عنوان نفر اول موفق شد تا 100 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر معصومه عاشوری به عنوان نفر دوم موفق شد تا 80 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر علی حمیدیان به عنوان نفر سوم موفق شد تا 60 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر سونیک به عنوان نفر چهارم موفق شد تا 50 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر mohammad.p به عنوان نفر پنجم موفق شد تا 40 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر، مسابقه دوازدهم هوشمندانه (آخرین سوال) با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مسابقه هوشمندانه یازدهم: ۲۲ نوشابه می‌تواند بخرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..