تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل پارک و آمفی‌تئاتر استیو جابز را ببینید

فناوری اطلاعات > اینترنت - دفترمرکزی فضایی شکل اپل آوریل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کمپس 175 جریبی، «اپل پارک» / Apple Park نامگذاری شده است و ظرفیت 12 هزار نفر را دارد.

اپل پارک مکانی برای کارمندان، مرکز ملاقات، اپ استور و کافی شاپ عمومی در مساحت 100 هزار فوت مربع برای کادر اداری و محققان خواهد بود و سالن آمفی تئاتر آن موسوم به سالن استیو جابز بیش از 1000 صندلی دارد.

عملیات انتقال 6 ماه به طول خواهد انجامید و 9 هزار درخت بناهای شیشه‌ای را در برگرفته است و کل این بنا به‌طور 100 درصد با اصول محیط زیستی فوق مدرن شکل‌گرفته که تأمین انرژی با سیستم‌های خورشیدی تعبیه‌شده در جای جای کمپس انجام می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز مجهز به تجهیزات انرژی خورشیدی جهان را در خود جای‌داده است.

«اپل پارک» بزرگ‌ترین بنای مجهز به تهویه مطبوع طبیعی در جهان است که در 9 ماه از سال بدون نیاز به وسایل گرمایشی و سرمایشی ساکنان را به‌سوی آرامش در محیط کار می‌برد و این نکته برای کالیفرنیای همیشه گرم و آفتابی جالب‌توجه است.

 


5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل پارک و آمفی‌تئاتر استیو جابز را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..