تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ششمین جشنواره خوشنویسی در استان زنجان

برگزاری ششمین جشنواره خوشنویسی در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان با اشاره به اینکه در این جشنواره، آثار هنرمندان پیشکسوت و اساتید این استان در حوزه خوشنویسی به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره خوشنویسی ١١ اسفند می‌باشد.

کرمی افزود: در این جشنواره از چند تن از پیشکسوتان خوشنویسی استان و همچنین صنعت‌گران این حوزه نیز تقدیر خواهد شد.
این مقام مسئول درپایان گفت: تاریخ خلق آثار باید بعد از سال ٩٣ باشد و آثاری که پیش از این در جشنواره‌های دیگر برگزیده شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره ۱۳ اسفند در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود، افزود: هیئت داوران به صورت تلفیقی از اساتید بومی و غیربومی بوده و مراسم اختتامیه نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان نیز ١٧ اسفندماه برگزار شده و پایان نمایشگاه روز ١٩ اسفندماه خواهد بود.
لازم به ذکر است: ششمین جشنواره خوشنویسی استان زنجان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ششمین جشنواره خوشنویسی در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..