تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی آمریکایی‌ها از ورود به یک جنگ بزرگ جدید در ۴ سال آینده

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داد، ۶۶ درصد آمریکایی‌ها نسبت به ورود کشورشان به یک جنگ بزرگ دیگر طی چهار سال آینده «نگران» هستند و ۳۶ درصد نیز در این باره «بسیار نگران» هستند.
 
بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۳۰ درصد شرکت‌کنندگان نیز اعلام کردند که در این باره تا حدودی نگرانی دارند و تنها هشت درصد از آمریکایی‌ها به هیچ وجه در این باره نگران نیستند.
 
نتایج این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که حدود ۶۲ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که این کشور باید منافع هم‌پیمانان خود را در نظر داشته باشد و در عین حال ۳۴ درصد نیز اعلام کردند که واشنگتن باید اقدامی را انجام دهد که بهترین گزینه برای تأمین منافع ملی خود این کشور باشد.
 
نتایج نظرسنجی شبکه خبری ان‌بی‌سی همچنین نشان می‌دهد که ۸۰ درصد آمریکایی‌ها عضویت کشورشان در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را برای کشور خود مفید می‌دانند. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها نگاه مثبتی به سازمان ملل متحد دارند.
 
مسأله دیگری که در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفته، نگاه آمریکایی‌ها به روسیه است. در این رابطه، نتایج نظرسنجی ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که ۶۱ درصد آمریکایی‌ها روسیه را کشوری «غیردوست» یا «دشمن» برای آمریکا قلمداد می‌کنند.
 
همچنین ۴۳ درصد شهروندان آمریکا معتقدند که نحوه عملکرد دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا قابل قبول است.
 
 این نظرسنجی با مشارکت بیش از ۱۱ هزار تن و در اواسط ماه فوریه انجام شده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام /



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی آمریکایی‌ها از ورود به یک جنگ بزرگ جدید در ۴ سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..