تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه استان‌ها از اهداف رسانه ملی است

توسعه استان‌ها از اهداف رسانه ملی استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی عسكری روز گذشته میزبان نمایندگان مردم استان كرمان در مجلس شورای اسلامی بود. وی در این دیدار به نقش رسانه ملی در نشان دادن زوایای آشكار و پنهان ظرفیت‌های مختلف كشور اشاره كرد و افزود: سیاست‌گذاری ابلاغ شده به مراكز استانی صدا و سیما، حاوی دستورالعمل‌هایی برای تبلیغ و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری استان است و خود را موظف به كمك به توسعه كشور در همه زمینه ها می‌دانیم.


رئیس رسانه ملی به تلاش رسانه‌های معاند برای تبلیغ بر ضد جمهوری اسلامی اشاره كرد و گفت: با تمام توان از شبكه های ملی، استانی و برون مرزی بهره گرفته‌ایم تا ضمن نشان دادن ویژگی‌های بسیاری كه در كشور وجود دارد، افكار عمومی را در قبال توطئه‌ها بسیج كنیم.

دكتر علی عسكری گفت: نگاه جامع و بی‌طرفانه رسانه ملی نشان داده كه از هیچ تلاشی برای ایجاد وحدت ملی در كشور فروگذاری نمی‌كند و جریان اطلاع‌رسانی در زمان رحلت آیت‌الله هاشمی و پرداختن به موضوع مهم جشن ملی 22 بهمن، حاكی از نتیجه بخش بودن این هدف گذاری وحدت محور بوده كه توانست توطئه‌های دشمن را در این زمینه‌ها، نقش بر آب كند.


رئیس رسانه ملی به تولید و پخش ویژه برنامه‌های دهه فجر نیز اشاره كرد و افزود: علاوه بر برنامه‌های زنده و تولیدی برای مشاركت در جشن ملی مردم در سی و هشتمین بهار آزادی، امسال حدود 30 مستند درباره انقلاب ساختیم كه در دهه فجر از تلویزیون پخش و با اقبال مخاطبان مواجه شد.


وی بر حمایت همه جانبه رسانه ملی از توسعه استان‌های كشور به ویژه استان كرمان تاكید كرد و افزود: تلاش ما بر آن است كه از طریق شبكه های استانی‌، سراسری و به  خصوص شبكه ایران كالا كه در آینده نزدیك راه اندازی می‌شود. علاوه بر كمك به صنایع كوچك و متوسط برای معرفی فعالیت‌ها و محصولاتشان، ظرفیت‌های مختلف استان‌ها را نیز معرفی كنیم تا توسعه كامل در بخش‌های مختلف كشاورزی، صنعتی ، گردشگری و فرهنگی به دست آید.

دكتر علی عسكری  در بخش دیگری از سخنان خود، لزوم توسعه  فنی سازمان صدا و سیما برای پوشش كامل شبكه‌های دیجیتال در سراسر كشور را یادآور شد و نیازهای مالی و حمایتی برای این مهم را برشمرد.  

در این دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان كرمان نیز با اشاره به قابلیت‌های مختلف استان مانند ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، جذابیت های محیطی  و وجود منابع معدنی، كمك رسانه ملی را برای  تبلیغ این ظرفیت ها به منظور جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و جلب توجه گردشگران ایرانی و خارجی به این استان خواستار شدند.

این نمایندگان همچنین از پوشش اخبار مربوط به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و پخش مراسم تشییع ایشان از رسانه‌های سراسری و صدا و سیمای مركز كرمان قدردانی كردند.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه استان‌ها از اهداف رسانه ملی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..