تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ

کد خبر: ۴۸۵۶۳۳

۹۳  بازدید

کاپادوکیه یکی از مناطق ترکیه است که با چشم انداز بسیار جالب شهری زیرزمینی با منشا آتشفشانی که هزار سال پیش از میلاد مسیح ساخته شده و غارصومعه های وسیع شناخته می شود.

برترین ها: کاپادوکیه یکی از مناطق ترکیه است که با چشم انداز بسیار جالب شهری زیرزمینی با منشا آتشفشانی که هزار سال پیش از میلاد مسیح ساخته شده و غارصومعه های وسیع شناخته می شود و تاریخ آن به زمان مسیحیان اولیه بازمی گردد. این منطقه با بالن هایی که در سراسر سال در آسمان آن بالا می روند نیز مشهور است. مردم کاپادوکیه در شکل های شگفت انگیزی که در پناهگاه های سنگی ایجاد شده زندگی کرده و می کنند. شکل «ستون های سنگی» به علت فوران آتشفشان ها و گدازه هایی که سنگ های توف ها را می پوشانند ایجاد شده و سپس آب و یخ دره را به تپه های مجزایی تبدیل کرده است. این چشم انداز باورنکردنی، شکل سنگ ها و پرواز روزانه بالن های رنگارنگ این منطقه را به یک منظره افسانه ای تبدیل کرده است.

کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ  کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپادوکیه؛ واقعیتی بهتر از فتوشاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..