تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی حمل پول بانک پاسارگاد به سرقت رفت

خودروی حمل پول بانک پاسارگاد به سرقت رفتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در پی سرقت یک دستگاه خودروی حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در تشریح این حادثه اعلام کرد: ساعت 7:47 صبح امروز یکی از خودروهای حمل پول بانک پاسارگاد که در بزرگراه حقانی در حال تردد بود، توسط 2 دستگاه خودروی پراید متوقف شد و سارقان پس از پیاده شدن از خودروهای خود مبادرت به سرقت این خودروی حمل پول کردند. 

براساس این گزارش؛ این در حالی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات پلیس و شرایط تأمین امنیت خودروهای حمل پول، مسئولان مربوطه این بانک هیچ‌گونه تأمین امنیتی برای خودروهای حمل پول خود نکرده و هیچ فرد مسلحی در خودروی حمل پول مذکور حاضر نبوده است.

پلیس پایتخت در پایان اعلام کرد: بلافاصله پس از وقوع این سرقت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس مشغول بررسی این پرونده و شناسایی سارقان هستند و این در حالی است که هنوز میزان دقیق وجوه نقد به سرقت رفته مشخص نیست و پلیس اطلاعات تکمیلی این پرونده را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی حمل پول بانک پاسارگاد به سرقت رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..