تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض قرص اورژانسی، چی میتونه باشه؟

قرص های اورژانسی اختلال در قاعدگی ایجاد میکنن یا تأخیر به خاطر بارداری هست؟

سوال:

باسلام سیکل قبلی پریودی خانمم یه قرص امرجنسی Levonorgestrel با دوز 1.5 خوردن و طبق روال پریود شدن و در سیکل بعدی دو بار این قرص رو خوردن بعد از دوبار مقاربت بدون انزال جهت اطمینان یعنی یه 1.5 و بعد از چند روز یه 1.5 دیگه آزمایش ادرار و سونو دادن که منفی هست ولی طبق گفته خودشون سیکل هاشون هر سری یه هفته می افته جلو و باید طبق روال این ماه 25 ام پریود می شدن که امروز سوم هست ولی نشدن می خواستم راهنمایی کنید که احتمال بارداری هست یا نه دوباره سونو و آزمایش بدیم؟بعد آیا از عوارض این قرص ها هست؟اگه هست تا چند ماه دیگه این روند تاخیر پریود شدن ادامه داره بعد در سیکل دوم چند بار لکه بینی دیدن با تشکر.

جواب:

اگر آزمایش را زود انجام دادند شاید لازم باشد یکبار دیگر تکرار شود. بله قرص اورژانسی چون هورمونی است نظم قاعدگی را به هم میریزد . در ضمن در هر سیکل فقط باید یکبار قرص اورژانسی مصرف شود . چون دوبار مصرف شده مدتی طول میکشد تا دوباره به نظم قبلی برگردد هیچ داروی هورمونی دیگری استفاده نکنند و درصورت منفی بودن تست صبر کنید تا سطح این هورمون در بدنشان پایین بیاید و پریود شوند. توصیه من از یک روش مطمئن استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض قرص اورژانسی، چی میتونه باشه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..