تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنگی نفس در بارداری، خیلی نگرانم

باردارم در این دوران دچار تنگی نفس بودم و هستم، قبلاً هیچ مشکل تنفسی نداشتم.

سوال:

سلام من هفته 35بارداری هستم در این دوران دچار تنگی نفس بودم و هستم و قبلا هیچ مشکل تنفسی نداشتم و دکترم گفتن مشکلی نیس،منتهی اخیرا 2بار تنگی نفسم همراه تبش قلب بود و با خوردن آب بعد از 15تا10 دقیقه برطرف شده ، بچه در مدت تنگی نفس حرکت داشته میخواستم بدونم قابل درمان هست و آیا مشکلی برا بچه ایجاد میکنه؟ امروز صب نیز متوجه شدم تو خواب دارم نفس کم میارم ، الان نگرانم چکار باید بکنم؟؟ 

جواب:

دوست عزیز. نگران نباشید برای جنین ضرری ندارد ولی باید با متخصص قلب مشورت کنید و حتما اکو انجام شود. برای تپش قلب میتوانند دارو تجویز کنند. شب موقع خواب یک بالش بلند استفاده کنید که حالت نیمه نشسته داشته باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنگی نفس در بارداری، خیلی نگرانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..