تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفرقریب‌الوقوع‌روحانی‌به‌آفریقای‌جنوبی

در دیدار جابری‌انصاری و معاون وزیر خارجه آفریقای جنوبی صورت گرفت

در دیدار معاون وزیر خارجه ایران و معاون سیاسی وزیر خارجه آفریقای جنوبی درباره سفر قریب‌الوقوع روحانی به آفریقای جنوبی و برگزاری دوره‌های جدید کمیته مشترک سیاسی و کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور گفت‌وگو شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خانم «امفکتو» معاون سیاسی وزیر خارجه آفریقای جنوبی و نماینده پارلمان و رئیس هیات این کشور در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این ملاقات ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از ملت فلسطین در جهت نیل به استقلال و رهایی از اشغال، در خصوص آخرین هماهنگی‌ها در رابطه با دیدار قریب الوقوع رئیس جمهوری اسلامی ایران از آفریقای جنوبی و همچنین برگزاری دوره‌های جدید کمیته مشترک سیاسی و کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفرقریب‌الوقوع‌روحانی‌به‌آفریقای‌جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..