تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید مستند «تاریخ سازان لرستان» با موضوع دفاع مقدس در لرستان

گروه فرهنگی: مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به پخش 9 برنامه رادیویی و تلویزیونی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از صدا و سیمای لرستان، گفت: مستندی تحت عنوان «تاریخ سازان لرستان» نیز در دست تولید است که این مستند در ۵۲ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای و در مجموع در قالب هزار و ۵۶۰ دقیقه ساخته می‌شود، که می‌شود به‌عنوان اطلس دفاع مقدس لرستان از آن یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، چهارشنبه، چهارم اسفندماه، در پنجمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به این‌که رسانه ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را طی تمام روزهای سال در دستور کار دارد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید مختص به یک هفته باشد و باید آن‌را در کل روزهای سال ترویج داد.
وی با اشاره به نقش صداوسیما در اشاعه این فرهنگ، ادامه داد: صدا و سیمای لرستان شش برنامه رادیویی و سه برنامه تلویزیونی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد که به‌صورت هفتگی اجرا می‌شوند.
بازوند با بیان این‌که پردازش فرهنگ ایثار و شهادت و جمع‌آوری وصیت‌نامه آنها در دستور کار صدا و سیمای استان است، اضافه کرد: آشنایی مردم با تمام شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این نهاد بوده که تعطیل‌ناپذیر است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان این‌که امروز به‌دنبال ساخت یک مستند دفاع مقدس هستیم که نقش استان لرستان را در طول جنگ تحمیلی به‌خوبی نشان دهد، افزود: این مستند در ۵۲ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای و در مجموع در قالب هزار و ۵۶۰ دقیقه تحت عنوان «تاریخ سازان لرستان» ساخته می‌شود، که می‌شود به‌عنوان اطلس دفاع مقدس لرستان از آن یاد کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید مستند «تاریخ سازان لرستان» با موضوع دفاع مقدس در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..