تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبهه مردمی نیروهای انقلاب حزب جدیدی نیست/ نمی‌خواهیم پدرانه برای احزاب و گروه‌ها نقش ایفا کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین مجمع ملی این جبهه مردمی که مجموعه شهر آفتاب در حال برگزاری است، گفت: نگرانی از جابجایی ارزش‌ها و غیرارزش‌ها به زمین مانده و تنها راه نجات از این شرایط، وحدت نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حزب جدیدی نیست و نمی‌خواهد پدرانه برای احزاب و گروه‌ها نقش ایفا کند بلکه می خواهد برادرانه همه جریان ها و گروهها را حول محور انقلاب امام و رهبری در خدمت به مردم قرار دهد.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبهه مردمی نیروهای انقلاب حزب جدیدی نیست/ نمی‌خواهیم پدرانه برای احزاب و گروه‌ها نقش ایفا کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..