تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب دستاوردهای حوزه غذا و دارو رونمایی شد

کتاب دستاوردهای حوزه غذا و دارو رونمایی شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در همایش دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سازمان غذا و دارو که با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو و مدیران و معاونان غذا و دارو سراسر کشور در تهران برگزار شد، برای نخستین بار کتاب دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی رونمایی شد.

در این کتاب گزارش عملکرد قطب‌های ۱۰ گانه معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی ارائه شده است. همچنین مجموعه غذا و دارو و تجهیزات پزشکی کشور در دولت یازدهم دستاوردهایی داشته‌اند که این دستاوردها در این کتاب آورده شده است.

همچنین، در این همایش که در باغ نگارستان تهران برگزار شد، از دکتر محمود بیگلر مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به عنوان «اداره کل منتخب» سازمان غذا و دارو با اهدای لوحی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب دستاوردهای حوزه غذا و دارو رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..