تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جدیدی از گلکسی S8 منتشر شد

تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که ظاهرا گوشی گلکسی S8 سامسونگ را درون یک کیس محافظتی نشان می‌دهد. همانند لیک‌های پیشین، اثری از دکمه فیزیکی خانه به چشم نمی‌خورد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای به روند دو سال اخیر خود ادامه داده و بدنه را از جنس شیشه ساخته است.

همان‌طور که گلسی S6 دگرگونی قابل‌توجهی را در زبان طراحی گوشی‌های سامسونگ به وجود آورد، انتظار می‌رود که گلکسی S8 نیز تغییر بزرگ دیگری را برای این شرکت رقم بزند. پس از هفت نسل گوشی‌های مجهز به دکمه فیزیکی خانه، همه شواهد حکایت از حذف این ویژگی در پرچم‌دار بعدی سامسونگ دارند. با توجه به اینکه هیچ گوشی هوشمندی در بازار وجود ندارد که از اسکنر اثر انگشت یکپارچه در صفحه‌نمایش استفاده کند، تعجب‌آور نیست که سامسونگ با منتقل کردن آن به قاب پشتی تصمیم به انتخاب گزینه کم‌‌ریسک‌تر گرفته است. گفته می‌شود که غول کره‌ای دستیار مجازی خود به‌نام «بیکسبی» را توسعه داده و آن را در نرم‌افزار خود یکپارچه کرده است.

سال قبل گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی شدند. اما به نظر می‌رسد که امسال سامسونگ قصد رونمایی از پرچم‌دار بعدی خود در رویدادی جداگانه چند هفته پس از MWC را دارد. شایعات زیادی درباره علت این کار وجود دارند؛ شاید سامسونگ می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این گوشی هیچ عیبی نداشته و از تکرار شدن افتضاح نوت 7 جلوگیری نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جدیدی از گلکسی S8 منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..