تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌ها برای توسعه آرامستان جدید بهشت زهرا(س)

حافظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌ها برای خرید بهشت زهرا(س) جدیدرحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توسعه قبور سازمان بهشت زهرا (س)، اظهار داشت: حدود چند کیلومتر پایین‌تر از سازمان  فعلی بهشت زهرا(س) و جنوب این مکان توسعه آرامستان در دست اقدام است.

وی افزود: قطعه زمینی 400 هکتاری خریداری شده و در راستای آماده سازی آن نیز مذاکرات انجام و بخش عمده‌ای از پرداخت‌ها هم محقق شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر زمین به سازمان بهشت زهرا(س) تحویل داده شده و این سازمان نیز در حال اجرای زیرساخت از قبیل احداث معابر و دیگر اقدمات مورد نیاز است.

حافظی با تاکید بر اینکه بخشی از پرداخت ها به صورت نقد و بخشی نیز به صورت غیر نقد انجام شده است، گفت: املاک متعلق به شهرداری که در لیست فروش قرار داشته برای خرید زمین ها واگذار شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌ها برای توسعه آرامستان جدید بهشت زهرا(س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..