تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ عجیب قرارداد دروازه بان سابق پرسپولیس با تیم اروپایی

مکانی ارزان ترین ملی پوش کشورمان؛

مبلغ عجیب قرارداد دروازه بان سابق پرسپولیس با تیم اروپایی

با توجه به قرارداد امضا شده میان دروازه بان 30 ساله تیم ملی کشورمان و استورم گودست، وی در طول یک فصل حدود 200 میلیون تومان دستمزد می گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شاید این سوال همیشه در ذهن تان باشد که ارزان ترین بازیکن تیم ملی چه کسی است؟ پیشتر وحید امیری، محمد انصاری و مهدی ترابی این عنوان را در اختیار داشتند اما حالا سر و کله یک بازیکن دیگر پیدا شده تا گوی سبقت را از این سه بازیکن برباید.

 

سوشا مکانی که به تازگی پیراهن استروم گودست نروژ را بر تن کرده، اکنون ارزان ترین بازیکن تیم ملی ایران محسوب می شود. مکانی که قرارداد جدیدی با این تیم نروژی امضا کرده، برای هر ماه مبلغی در حدود 4 هزار یورو دریافت می کند. یعنی حدود 17 میلیون تومان در ماه که مبلغ اندکی است.

 

با توجه به قرارداد امضا شده میان مکانی و استورم گودست، دروازه بان 30 ساله تیم ملی در طول یک فصل حدود 200 میلیون تومان دستمزد می گیرد که باعث شده تا او ارزانترین بازیکن تیم ملی لقب بگیرد.

 

مکانی که این روزها به دنبال جایگاهی در ترکیب اصلی استورم گودست است در دیداری تدارکاتی مقابل هبی چین قرار گرفت که این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

 

این بازی در ماربلای اسپانیا برگزار شد و سوشا مکانی در این بازی در دقایقی که درون دروازه تیم نروژی قرار گرفت موفق شد از دروازه‌ تیمش حراست کند.

هوادار

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ عجیب قرارداد دروازه بان سابق پرسپولیس با تیم اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..