تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکلات پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه‌های اوکراین

حل مشکلات پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه‌های اکراینبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین و به مناسب سفر معاون بین المل بنیاد سعدی به این کشور جلسه‌ای به منظور بررسی پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه‌های اوکراین در وزارت علوم و آموزش این کشور برگزار شد.


در این جلسه که با حضور لیلیا گرینویچ، وزیر علوم و آموزش عالی اوکراین، بهشتی منفرد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین، اولگ شارف، رئیس دپارتمان آموزش عالی اوکراین، سید محمدرضا دربندی، معاون بین‌الملل بنیاد سعدی و همچنین مسئولان دانشگاه ملی تاراس شفچنکو اوکراین و دانشگاه ملی زبان‌شناسی کی یف، برگزار شد، وزیر علوم و آموزش عالی اوکراین قول داد مشکلات پیش آمده در سیستم جدید پذیرش دانشجو حل شود و دانشگاه‌ها به روال گذشته در سال آینده، دانشجوی زبان فارسی داشته باشند.


همچنین بخش فرهنگی سفارت کشورمان در اوکراین با تدریس سوسن جبری، استاد اعزامی وزارت علوم، کارگاه بازآموزی استادان و دانشجویان زبان فارسی دانشگاه‌های اوکراین در دانشگاه شفچنکو را برگزار کرد.


در این کارگاه که با حضور مدرسان دانشگاه شفچنکو، دانشگاه ملی زبان‌شناسی کی‌یف، دانشگاه ایوان فرانکوا شهر لوف و دانشگاه تربیت معلم شهر خارکف برگزار شد، «علم بیان» با توجه به تقاضای استادان و مشکلاتی که در این موضوع وجود داشت، به عنوان موضوع درسی کارگاه، تدریس شد.


دربندی دراین کارگاه آموزشی ضمن معرفی بنیاد سعدی و فعالیت‌های آن، وعده داد که برگزاری دو دوره دانش‌افزایی کوتاه‌مدت برای استادان و دانشجویان کی‌اف در سه ماه اول سال 96 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکلات پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه‌های اوکراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..