تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا شانزده نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز، در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته در آمریکا پنج نفر کشته و یازده نفر زخمی شدند.

در تیراندازی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی دو کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیا یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر باتوروژ در ایالت لوئیزیانا یک زخمی برجا گذاشت،در سه تیراندازی در ایالت تگزاس دو نفر زخمی و یک نفر کشته شدند،تیراندازی در شهر ماررو در لوئیزیانا یک زخمی برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر ماریون در ایالت تگزاس یک نفر زخمی شد،تیراندازی در شهر گری در ایالت ایندیانا یک کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر آلنتاون در ایالت پنسیلوانیا دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر ایندیاناپولیس در ایالت ایندیانا دو زخمی برجا گذاشت،در تیراندازی در شهر زنیا در ایالت اوهایو یک نفر زخمی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تیراندازی های ده ساعت گذشته در آمریکا شانزده نفر کشته و زخمی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..