تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور داعش برای برداشتن دیوارهای منازل

به گزارش افکارنیوز،

 گفتنی است داعش برای سهولت رفت و آمد و فرار از بین منازل، دستور داده تا اهالی ساحل راست موصل دیوارهای حد فاصل منازل خود و همسایه ها را بردارند.

وی افزود:این گروه، شمار زیادی از خودروهای ساکنان موصل را برای مقابله با پیشروی و بمب گذاری مصادره کرده است.

این منبع در گفت وگو با سومریه نیوز گفت : داعش به ساکنان ساحل غربی موصل دستور داده تا دیوارهای حد فاصل منازل خود را بردارند  به گونه ای که حیاط های منازلشان به یکدیگر راه داشته باشد و انها راحت بتوانند رفت و آمد و فرار کنند.و هرکس که از این دستور سرباز زند با مجازات مرگ روبرو خواهد شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: عناصر داعش، تعداد بسیار زیادی خودروی ساکنان موصل را برای مقابله با نیروی های امنیتی و بمب گذاری بر سر راه آنان مصادره کرده و افرادی که از دستور سرپیچی کنند را با خودرو خواهد سوزاند.

وی افزود ساکنان منطقه المامون نزدیک پادگان الغزلانی نیز مجبور شدند منازل خود را تخلیه کنند تا افراد مسلح داعش به عنوان پادگان نظامی و استقرار تک تیراندازها بر بالای  پشت بام ها از آنجا استفاده کنند.

وی افزود:این ساکنان هم اکنون در خیابانها زندگی می کنند و هیچ پناهگاهی ندارند.

یک منبع محلی استان نینوا نیز روز سه شنبه 21 فوریه 2017 گفت : صدای انفجارهای شدیدی در داخل پادگان الغزلانی واقع در غرب موصل به گوش رسید و خودروهایی نیز مشاهده شد که در حال انتقال دهها جسد داعش از این پادگان هستند.

نیروهای عراقی روز دوشنبه نیز از پیشروی میدانی در جبهه های مختلف موصل خبر داد به گونه ای که عملیات آزادسازی غرب این شهر از تسلط داعش در حال انجام است که حیدر العبادی  نخست وزیر عراق روز یکشنبه بدان اشاره کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور داعش برای برداشتن دیوارهای منازل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..