تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز در مورد انبه

این میوه به قلیایی شدن بدن کاهش وزن کنترل دیابت هضم غذا و تمیزی پوست کمک زیادی میکند.

آفتاب‌‌نیوز :

انبه سرشار از ویتامین های K E C B6 A وهمچنین پتاسیم فسفر اهن کلسیم فیبر و انواع انتی اکسیدان هاست.

به گزارش شفا آنلاین: این میوه به قلیایی شدن بدن کاهش وزن کنترل دیابت هضم غذا و تمیزی پوست کمک زیادی میکند.در ادامه به گوشه ای از خواص این میوه میپردازیم تا تشویقی باشد برای مصرف بیشتر آن.

پیشگیری از ابتلا به سرطان :

محققان به این نتیجه رسیدن که پولیفنول های موجود در این میوه خواص ضد سرطانی دارد و به ویژه با سرطان های سینه و کولون مقابله میکند. علاوه بر این انبه حاوی میزان بالایی فلاوونوئید ها مانند بتاکاروتن و الفاکاروتن نیز میباشد که خواص ضد سرطانی دارند.

حفظ جوانی پوست :

انبه سرشار از انتی اکسیدان ها است. این ترکیبات مغذی از پوست در بربر رادیکال های ازاد که عامل پیری زود هنگام هستند محافظت میکند. ویتامین C موجود در این میوه باعث افزایش تولید کلاژن شده و پوست را سفت و محکم میکند.ترکیبات انبه محافظت کننده پوست در برابر اشعه های ماورای بنفش است و همچنین باعث تمیزی منافذ پوست میشود.

کاهش فشار خون :

انبه حاوی میزان زیادی پتاسیم استکه به کاهش فشار خون و کنترل ان کمک زیادی میکند.بنابر این افرادی که از فشار خون بالا رنج میبرند میتوانند از این میوه استفاده کنند.

تقویت سیستم ایمنی بدن :

انبه سرشار از ویتامین های C و A و همچنین 25نوع کاروتنوئید است که سیستم ایمنی بن را تقویت میکنند. باید بدانید که سلامت عمومی بدن در گرو سلامت روده ها است.

قلیایی کردن بدن :

انبه حاوی اسید تارتیک اسید مالیک و اسید سیتریک است که به قلیایی شدن بدن کمک زیادی میکنند.

سلامت قلب :

انبه را دوست قلب بدانید.چون سرشار از فیبرهای محلول و غیر محلول است. این میوه علاوه بر فیبر حاوی انتی اکسیدان ها نیز هست که برای حفظ سلامت قلب ضروری هستند.

در خدمت سلامت مغز :

این میوه حاوی گلوتامین است که پروتئین مهمی در تمرکز و حافظه دارد.ویتامین B6 موجود در این میوه باعث تحریک مغز و حفظ قدرت ان میشود.

مفید برای کاهش وزن :

نتایج نشان میدهد که انبه برای کاهش چربی های بدن موثر است.این میوه خوشمزه حاوی کالری کمی است.مصرف انبه باعث کنترل اشتها شده و میزان قند و کلسترول خون را کاهش می دهد.

مفید برای مقابله با کم خونی :

این میوه حاوی اهن قابل توجهی است و این ماده معدنی در تولید گلبول های قرمز نقش موثر دارد.

چند نکته مهم :

سعی کنید انبه را با شکم خالی میل کنید چون در این صورت به پاکسازی بدن کمک کرده و ویتامین مواد معدنی و انتی اکسیدان های ان بهتر جذب میشود. بهتر است بدانید زیاده روی در مصرف این میوه ممکن است باعث بروز میگرن بی خوابی و در موارد نادر سرگیجه شود.

منبع: پزشک آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز در مورد انبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..