تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خنثی سازی عملیات تروریستی در استان کربلا/فرد انتحاری کشته شد

نیروهای امنیتی عراق از خنثی سازی یک خودروی بمب گذاری شده در استان کربلا و کشته شدن تروریست انتحاری که هدایت آن را برعهده داشت خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه، فرماندهی عملیات فرات میانی روز چهارشنبه جزئیات خنثی سازی یک خودروی بمب گذاری شده در استان کربلا را تشریح و اعلام کرد این خودرو حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بود.

«قیس خلف المحمداوی» فرمانده این عملیات گفت: با واکنش سریع نیروهای امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات فرات میانی یک خودروی بمب گذاری شده بدون پلاک «جیپ» که حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بود و تروریستی انتحاری هدایت آن را برعهده داشت در ایست و بازرسی کارخانه سیمان کربلا (واقع در ۱۲۰ کیلومتری غرب شهر کربلا) خنثی گردید.

وی افزود: این خودرو حامل حدود ۲۵ بمب بود. فرد انتحاری پیش از رسیدن به ایست و بازرسی و در نتیجه هوشیاری نیروهای امنیتی کشته شد و خودروی بمب گذاری شده توسط متخصصان مواد منفجره در فرماندهی پلیس کربلا خنثی سازی گردید.

لازم به ذکر است که یک منبع امنیتی در استان کربلا روز چهارشنبه از اقدام نیروهای امنیتی عراق در کشتن تروریستی انتحاری که هدایت یک خودروی بمب گذاری شده را برعهده داشت در ایست و بازرسی غرب استان کربلا خبر داده بود.

استان کربلا در صد کیلومتری جنوب بغداد پایتخت عراق قرار دارد و استان های امن این کشور بشمار می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خنثی سازی عملیات تروریستی در استان کربلا/فرد انتحاری کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..