تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت 14 زورخانه جدید در فارس/ صداوسیمای فارس دارای سالن زورخانه می‌شود

مظفر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در حال حاضر  45 زورخانه در شهرستان‌های مختلف استان فارس وجود دارد که 30 زورخانه در شیراز و مابقی در شهرستان‌ها فعال هستند.

وی با بیان اینکه از تعدادهای سالن‌های زورخانه‌ای در دست ساخت چهار سالن در شهرستان‌های فارس است تصریح کرد: در حال حاضر ساخت 10 زورخانه جدید در شهر شیراز در حال انجام است که در این زمینه شهرداری شیراز کمک بسیار زیادی کرده و برای ساخت این سالن‌های زورخانه‌ای زمین در اختیار قرار داده است.

مختاری به وجود پرخیر و برکت فعالیت زورخانه‌ها در فارس اشاره و بیان کرد: در هفت ماه گذشته حدود یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان از محل گلریزان‌های صورت گرفته در زورخانه‌های فارس برای زندانیان غیرعمد، افراد تحت پوشش کمیته امداد وهمچنین برای مدارس استثنائی شهر شیراز جمع‌آوری شده است.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای فارس از میزبانی این استان در رقابت‌های زورخانه‌ای کشور خبرداد و گفت: یازدهم،دوازدهم و سیزدهم اسفند امسال 600 ورزشکار باستانی‌کار از سراسر کشور به فارس سفر می‌کنند و در پی آن مسابقات زورخانه‌ای برگزار می‌شود.

مختاری خاطرنشان کرد: در حاشیه این مسابقات نیز انجمن سالانه هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای با حضور مسئولان کشوری برگزار و در آن موضوع‌های مختلف و مرتبط با این ورزش باستانی به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

وی به جایگاه ورزش‌های زورخانه‌ای فارس در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مدرسه زورخانه‌ای استان فارس در کشور اول هست و در این مدارس پیش‌سلامی به بزرگترها، احترام به سادات و احترام به حق دیگران در اولویت آموزش‌ها قرار گرفته است.

مختاری خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تبادل علمی با دانشگاه شیراز به‌دنبال این هستیم توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای و مسائل مرتبط این رشته به‌عنوان یک مرکز پژوهشی در جنوب کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز ساخت زورخانه در دانشگاه شیراز گفت: این زورخانه نیز با مشارکت دانشگاه و خیران ساخته می‌شود و امیدواریم تا پایان نیم سال نخست سال آینده افتتاح شود.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای فارس افزود: این هیئت در رنکینگ کشوری در جایگاه سوم قرار دارد و در حال حاضر نیز ارتقاء برنامه‌ها و همچنین استعدادیابی در این رشته در حال انجام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت 14 زورخانه جدید در فارس/ صداوسیمای فارس دارای سالن زورخانه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..