تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مجمع «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» مانور قدرت نیروهای انقلابی است

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه (5 اسفند)، اظهار داشت: روز پنجشنبه در مجمع عمومی، نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی سراسر کشور دور هم جمع می‌شوند.

وی افزود: تشکیل مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مانور قدرت نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی سراسر کشور است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخاب 31 عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مجمع عمومی این جبهه، گفت: 31 عضوی که به عنوان شورای مرکزی جبهه انتخاب می‌شوند، نماینده تشکل‌ها و گروه‌های بزرگی از جامعه هستند که متعهد شده‌اند تا با همدلی و انسجام برای رفع مشکلات مردم چاره‌ای بیاندیشند.

حجت‌الاسلام سالک تصریح کرد: قطعاً تصمیمات مهم و مفیدی در راستای فعالیت‌های جبهه در مجمع عمومی اتخاذ می‌شود.

انتهای‌پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مجمع «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» مانور قدرت نیروهای انقلابی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..