تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت با صراحت وضعیت انتقال آب از سرشاخه‌های کارون را مشخص کند

آیت‌الله سید ابوالحسن‌حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: قطعا فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به فعالیت رئیس جمهور و هیئت دولت در زمینه رسیدگی به مشکلات خوزستان  در سفر رئیس جمهور به خوزستان موثر بوده است.

وی افزود: بنده نیز در شبکه استانی خوزستان گلایه‌ای مبنی بر اینکه چرا شخص رئیس جمهور در جلسه ستاد بحران در تهران شرکت نکردند اما امیدواریم با سفر  ایشان به خوزستان کوتاهی‌های صورت گرفته شده جبران شوند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه خوزستان چند مطالبه از رئیس جمهوری دارد، گفت: ما در آستانه انتخابات هستیم به همین دلیل  از رئیس جمهور تقاضا داریم که سفر ایشان به خوزستان جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی نداشته باشد البته باید توجه داشته باشیم مشکلاتی که اخیرأ گریبانگیر خوزستان شده نیز بهانه‌ای برای حمله به دولت نباشد.

وی با اشاره به دومین مطالبه مردم خوزستان از رئیس جمهور عنوان‌کرد: رئیس جمهور و وزرای ایشان از جمله وزیر نیرو سریعا برنامه انتقال آب از سرچشمه‌ها به استان‌های دیگر را به مردم اعلام  و وضعیت انتقال آب را روشن کنند. اگر قرار است انتقال آب انجام شود باید مشخص کند که آیا این انتقال در چارچوب مصوبات بوده و یا بیشتر است.

آیت‌الله حسن‌زاده گفت: قطعا مسئله انتقال آب به استان اصفهان، فارس و سایر استان‌های دیگر در وقوع پدیده ریزگردها  که اخیرأ منشا داخلی چندبرابر منشا خارجی بیان شده؛ تاثیر زیادی دارد.

وی بیان‌کرد: اگر دولت کار مثبتی انجام داد ما کار مثبت را به مردم منتقل  و اگر در در خلاف چارچوب و مصلحت استان کاری انجام دهد این عملکرد دولت را نیز به مردم اعلام می‌کنیم اما امیدواریم ما روحانیون خبرهای خوبی را برای مردم  استان داشته باشیم.

امام جمعه موقت اهواز افزود: ما انتقاداتی را به دولت‌ها داریم زیرا تمام دولت‌ها در حق مردم خوزستان کم‌لطفی کردند و امیدواریم این مشکل رفع شود.از معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه دولت برای پیگیری مسائل اخیر تشکر می‌کنم  اما انتظارمان را در این سفر به آن‌ها منتقل می‌کنیم . مشکلات استان توسط آیت‌الله موسوی و جزایری بیان و ما نیز به طبع از ایشان مشکلات استان را بیان می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت با صراحت وضعیت انتقال آب از سرشاخه‌های کارون را مشخص کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..