تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات کنگره آمریکا در اربیل

به گزارش ایرنا، دولت اقلیم کردستان روز چهارشنبە با صدور بیانیه ای اعلام کرد 'جو ویلسون' در این دیدار ضمن تاکید بر ادامه همکاری های آمریکا با اقلیم کردستان عراق، ابراز امیدواری کرده که روابط دو طرف بیشتر از گذشته توسعه یابد.
در این دیدار نیچروان بارزانی هم ضمن ابراز قدردانی از کمک های همە جانبە امریکا بە اقلیم کردستان عراق، از عدم همراهی بغداد گلایه کرده و گفته 'اقلیم کردستان عراق در بحران شدید اقتصادی بە سر می برد و بغداد نیز در حل این بحران همراهی نمی کند، از اینرو از جامعە بین المللی می خواهیم در این خصوص به اقلیم کمک کند'.
بارزانی در خصوص روابط اربیل و بغداد این را هم گفت که 'اربیل و بغداد در زمینە نظامی هماهنگی لازم را دارند و روابط در این بخش مشکلی ندارد، اما در سایر حوزه ها مشکلات کماکان بە قوت خود باقی است'.
مسئولان دولت اقلیم کردستان عراق پیش بینی می کنند در دوران ریاست جمهوری ترامپ بر حمایت های آمریکا از اقلیم افزوده خواهد شد، چرا که رهبران اقلیم روابط نزدیک و حتی شخصی با تیم جدید دولت ترامپ دارند و روی این تیم حساب باز کرده اند.
این هیات از کنگره آمریکا روز سه شنبه در بغداد با حیدرالعبادی نیز دیدار کرده بود.
خاورم*351*4*1770*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات کنگره آمریکا در اربیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..