تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: تجربه یوونتوس، پورتو را مغلوب کرد

کد خبر: ۴۸۵۵۱۱

۳۳۱  بازدید

طرفداری: سرمربی یوونتوس از پیروزی مقابل پورتو می گوید.

دو تیم یوونتوس و پورتو در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با برتری 2-0 یوونتوس همراه شد، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در گفتگوی پس از بازی به  Mediaset Premium گفت:

 تیم از نظر شخصیتی بسیار عالی ظاهر شد و تنها پنج دقیقه ابتدایی تحت فشار بودیم و  چه زمان 11 نفره بودن پورتو چه زمان 10 نفره شدن، کاملاً کنترل بازی را در اختیار داشتیم. 

آلگری: تجربه یوونتوس، پورتو را مغلوب کرد

بازیکنانم خیلی با صبر و حوصله بودند، سعی کردند حریف را به کناره ها بکشانند و توانستند با پیروزی مهمی به خانه برگردند. می توانستیم 3-0 پیروز شویم، امّا همین نتیجه هم خوب است.  سیستم بازی؟ طبیعتاً زمان تغییر سیستم فرارسیده بود، ما به سیستمی نیاز داشتیم که تیم بیشتر نفس بکشد، اکنون در تلاشیم تا با اعتماد به نفس بهتری با این سیستم کار کنیم، راه طولانی پیش روست و می توانیم خیلی بهتر از این ها کار کنیم.  

الگری افزود:

بازی ها فقط به همان 14 نفری که فرصت بازی پیدا می کنند خلاصه نمی شود، بلکه هر 23 بازیکن ما متمرکز بوده اند، اهداف زیادی این فصل داریم و باید همه 23 بازیکن، شور و اشتیاق خود را برای موفقیت نشان دهد. امشب یوونتوس تجربه خود را نشان داد، کار برای پورتو مشکل بود چرا که یوونتوس در آمادگی خوبی قرار داشت و وقتی توپ را سریع به حرکت در می آوردیم ویرانگر بودیم. پورتو امشب فقط توانست مقابل یوونتوس دفاع کند.

سرمربی یوونتوس درباره پیاتسا که در بدو ورودش به زمین موفق به گلزنی شد، گفت:

من از همان شنبه دیدم که مارکو رویکردش عوض شده است و درک کرده که در فوتبال ایتالیا برخی چیزها به تنهایی کافی نیست. او بازیکن با تکنیکی و با استعدادی است، او جوان است و باید با صبر و حوصله به آینده نگاه کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: تجربه یوونتوس، پورتو را مغلوب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..