تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین ضرر گوشت گاو برای بدن!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه معینی درباره تغذیه مناسب برای کاهش استرس و افسردگی اظهار داشت: با وجود پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی که موجب فراهم شدن آسایش بیشتر و راحت شدن زندگی انسان شده اما متأسفانه امروزه شاهد افزایش میزان استرس و افسردگی در جوامع بشری هستیم.
 
به گفته وی عوامل متعددی مانند ورزش، تغذیه و محیط زندگی در کاهش استرس نقش دارد و اهمیت نقش تغذیه در سلامتی،کاهش استرس و افسردگی انکار ناپذیر است.
 
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران خاطرنشان کرد: غذاهای مورد استفاده روزانه افراد می‌تواند موجب افزایش نشاط, سرزندگی و کاهش اضطراب شود و به بیان دیگر غذاها نقش زیادی را در کاهش استرس و افسردگی دارند.
 
معینی تصریح کرد: غذاهایی که موجب بروز افسردگی و استرس می‌شوند را نباید زیاد مصرف کرد که می‌توان به غذاهای سرخ کردنی, گوشت گاو و گوساله، شترمرغ، ماهی نمک‌سود، سیرابی، پاچه، پنیر کهنه، سوسیس و کالباس اشاره کرد.
 
وی متذکر شد: همچنین کلم، گل کلم، بادمجان، سیب زمینی، گوجه فرنگی، قارچ، عدس، نخود سبز، لوبیا سبز ، باقلا، غذاهای تند و شور و ترش، تره، سیر، پیاز، خردل نیز در بروز افسردگی و استرس نقش دارند.
 
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران یادآور شد: تمام غذاها و میوه‌های ترش و ترشیجات، چای پررنگ، قهوه، نسکافه، کم‌خوابی و گرسنگی برای افراد دچار استرس و افسردگی بسیار مضر است و باعث تشدید علایم می‌شود همچنین شام نخوردن و گرسنه خوابیدن در شب نیز بسیار مضر است.
 
 
منبع:سلامت نیوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین ضرر گوشت گاو برای بدن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..