تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبهه غزه اولویت نخست تل‌آویو است

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با رد احتمال حمله نیروهای حماس و حزب‌الله به اسرائیل، جبهه غزه را اولویت نخست ارتش این رژیم دانست.

به گزارش بولتن نیوز، به نقل از جروزالم آنلاین، ژنرال «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش رژیم صهیونیستی در جلسه چهارشنبه کمیته‌های امور خارجی و جنگ اسرائیل با تاکید بر تهدیدهای وارد بر مرزهای اسرائیل، «جبهه غزه» را اولویت نخست سال 2017 ارتش این رژیم نامید و مدعی شد در برهه کنونی نه نیروهای مقاومت حزب‌الله و نه حماس قصد حمله به اسرائیل را ندارند.

ایزنکوت با نام بردن از جبهه غزه به عنوان تهدید نخست علیه اسرائیل درباره انتخابات اخیر حماس و پیروزی «یحیی سنوار» به عنوان رئیس شاخه سیاسی حماس گفت: این امر ثابت می ‌کند که عامل منفک‌ کننده بین رهبری سیاسی و نظامی ایجاد شده در گذشته اینک محو شده است.

وی درباره مقابله با تونل‌های حفر شده حماس نیز گفت: تلاش برای رسیدگی به موضوع ساخت تونل‌ها از اکتبر سال 2013 ادامه یافته و در سال جاری نیز 2.4 میلیون شکل (واحد پول رژیم اسرائیل) برای این امر اختصاص یافته است.

وی درباره حزب الله و لبنان در شمال فلسطین اشغالی نیز مدعی شد با وجودی ‌که نیروهای حزب‌الله تجربیات قابل توجهی را در جریان نبردهای سوریه کسب کرده‌اند، اما از لحاظ مالی و معنوی بحران‌هایی برای این گروه ایجاد شده است.

وی در خاتمه با اشاره به سخنان «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان در زمینه ایجاد نیروی بازدارنده با هدف حفظ موقعیت کنونی گفت: تمایلی را از طرف دیگر (حزب الله) برای حمله به اسرائیل نمی‌بینم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبهه غزه اولویت نخست تل‌آویو است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..