تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده سازمان ملل عربستان را به دست داشتن در مشکلات مردم یمن متهم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه العالم، هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل متحد، عربستان را به دست داشتن در مشکلات مردم یمن متهم کرد.

جیمی مک گولدریک Jamie McGoldrick ، در کنفرانسی خبری در صنعا، پایتخت یمن، درباره بدتر شدن شرایط انسانی در این کشور، به دلیل تداوم حدود دو ساله جنگ و محاصره هشدار داد و افزود، بیش از هفت میلیون یمنی قادر نیستند غذای کافی و مورد نیاز خود را تامین کنند. 

وی هشدار داد، انتقال فعالیت های بانکی به عدن موجب شده است تا قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند چنانچه این انتقال سبب گرانی مواد غذایی و دارویی شده است و همین اتفاقات زنگ خطری است که این کشور با خطر بحران انسانی و اقتصادی بزرگ مواجه است.   




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده سازمان ملل عربستان را به دست داشتن در مشکلات مردم یمن متهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..