تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر، شاید هفته دیگر/ قزوینی ها درانتظار جشن صعود + فیلم

تکلیف بلندقامتان والیبال استان برای صعود به لیگ برتر به دیدار سوم مقابل نماینده مهاباد کشیده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، تیم سپهرالکتریک قزوین دردیدار دوم مرحله نیمه نهایی لیگ یک والیبال باشگاه های کشور در مهاباد مقابل فرمانداری این شهر با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

در این دیدار که در سالن مملو از تماشگر مهاباد برگزار شد، شاگردان پرویز معمارزاده تنها در گیم سوم با نتیجه 25-16 به برتری رسیدند، اما در گیم های اول، دوم و چهارم با نتایج 25-15، 25-20 و 25-22 بازی را به میزبان خود واگذار کردند.

با توجه به پیروزی والیبالیست های سپهر الکتریک در دیدار نخست، دیدار هفته آینده دو تیم در سالن شهید بابایی تیم راه یافته یه لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را مشخص می کند.

تیم سپهرالکتریک هفته گذشته در سالن شهید بابایی با نتیجه 3 بر 2 موفق شده بود مقاومت فرمانداری مهاباد را با شکست بدرقه کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر، شاید هفته دیگر/ قزوینی ها درانتظار جشن صعود + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..