تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیرمردی که سرنوشت یک فینال را تغییر داد+ ویدئو

دیدار فینال جام حذفی انگلستان(1953) در تاریخ به نام فینال استنلی معروف سات.

به گزارش کاپ، دلیل این نامگذاری حضور استنلی متیوز در میدان بود. بهترین روز زندگی استنلی، فینال جام حذفی 1953 در سال تاجگذاری الیزابت دوم بود. دیداری تاریخی که به فینال متیوز مشهور است. در این بازی بلکپول و بولتون برابر هم قرار گرفتند. متیوز را بازیکن سن بالایی می دانستند که پس از ترک استو‌ک سیتی، انتقادات تندی به او شد و می گفتند بلکپول اشتباه کرده با چنین بازیکنی قرارداد امضا کرده است.

استنلی متیوز

بولتون به راحتی سه بر یک پیش افتاد اما در نیمه دوم ماتیوس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. مورتنسن و پری، دو گل برای بلکپول به ثمر رساندند. یاران استنلی بازگشتی تاریخی در فینال جادویی داشتند. ماتیوس گلزنی نکرد اما روح تیم بود تا جایی که بلکپول چهار بر سه در این دیدار پیروز و باعث شگفتی همگان شد.

ویدئوی این بازی را با هم می بینیم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیرمردی که سرنوشت یک فینال را تغییر داد+ ویدئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..