تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس فرسوده جان هزاران دانش‌آموز تهرانی را تهدید می‌کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدتقی نظرپور در خصوص وضعیت مدارس فرسوده پایتخت اظهار کرد: 8618 کلاس درس در استان تهران نیازمند تخریب و بازسازی است. همچنین 14527 کلاس درس نیز به مقاوم‌سازی نیاز دارند.

وی افزود: وضعیت تهران در مقایسه با سایر استان‌های کشور مناسب نیست و باید به صورت ویژه به وضعیت مدارس این استان توجه داشت. 

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور گفت: هم اکنون خیران در سراسر کشور اقدام به ساخت مدرسه می‌کنند و تلاش‌ آنها معطوف به شهر تهران نیست، حتی در برخی مواقع تصور می‌شود که وضع تهران مناسب است و مناطق محروم وضعیت نامناسبی دارند، اما اگر به آمارها نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که تعداد کلاس‌های درس استان تهران که نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی هستند بیشتر از سایر نقاط کشور است.

به گزارش تسنیم، همچنین محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در این رابطه گفت: تهران محروم‌ترین شهر کشور به لحاظ وضعیت مدارس است و حتی عمر مفید برخی از مدارس سپری شده و نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

وی افزود: باید از طریق مشارکت خیران مدارس فرسوده تهران را تخریب کرده و از نو بسازیم. چرا که اگر زلزله‌ای در تهران رخ دهد جان هزاران دانش‌آموز در خطر است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس فرسوده جان هزاران دانش‌آموز تهرانی را تهدید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..