تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه‌های فرهنگی راهکاری برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است

سهیلا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران، با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: در برگزاری تمامی برنامه‌های این کانون به بعد بومی و محلی بودن آنها توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه کشور با هجمه‌های سنگین فرهنگی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب مواجه است گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مناسب قطعاً می‌تواند راهکار مقابله با این هجمه‌ها باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با تاکید برلزوم توجه هرچه بیشتر به آیین‌ها و مراسمات بومی و محلی، تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌هایی که برگرفته از مراسمات کهن و قدیمی است موجب غنای ادبیات شفاهی و آشنایی نسل جدید با فرهنگ غنی آبا و اجدادی می‌شود.

وی گفت: قطعاً برگزاری آیین‌های بومی و محلی همراه با شادی و نشاط توسط خود کودکان و نوجوانان موجب ماندگار شدن  در یاد و خاطره آنان می‌شود.

شیخی با اشاره به گذشت بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، افزود: وظیفه تمامی نهادهای فرهنگی این است که کودکان و نوجوانان را هرچه بیشتر با این انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های واقعی امام(ره) و شهدا آشنا کنند.

وی کودکان و نوجوانان را حافظان واقعی انقلاب دانست و اظهار کرد: در آینده، نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست حافظان انقلاب که همین کودکان هستند سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه‌های فرهنگی راهکاری برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..