تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید نظارت بر پرنده فروشی های قوچان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شبکه دامپزشکی قوچان گفت: پرندگان مهاجر به عنوان مهمترین عامل ورود آلودگی محسوب می شوند و می توانند به راحتی سایر طیور را آلوده کنند.

 علیرضا قدرتی افزود: ویروس‌ آنفلوآنزای پرندگان با شیوع کمتر، پرندگانی که در محیط زندگی انسان پرورش می‌یابند، نظیر مرغ‌های اهلی، بوقلمو‌ن‌ها، قرقاول‌ها و طوطی‌ها را نیز آلوده می‌کند.

او تصریح کرد : در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری کارشناسان این شبکه روزانه از پرنده فروشی های سطح شهر بازدید می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

قدرتی در پایان یاد آور شد : پرنده فروشی ها نیز  برای پیشگیری و گسترش این بیماری اصول بهداشتی را رعایت کنند و تا اطلاع ثانوی از خرید و فروش پرندگان زینتی اعم از اردک، کبک و... خودداری کنند و هرگونه مرگ غیر عادی پرندگان را به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام//ح خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید نظارت بر پرنده فروشی های قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..