تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران و صربستان بر گسترش همکاری های پارلمانی تاکید کردند

به گزارش ایرنا ، ملاعبداللهی در این ملاقات با اشاره به دعوت رئیس مجلس صربستان از همتای ایرانی برای سفر به بلگراد ابراز امیدواری کرد که این سفر در اولین زمان ممکن محقق شود.
سفیر کشورمان در صربستان نقش گروه‌های دوستی پارلمانی در مجالس دو کشور را در تسهیل تجارت و سایر همکاری های دو جانبه از طریق کمک به تصویب قوانین تشویق کننده بسیار مهم توصیف کرد.
ملاعبداللهی لغو رژیم روادید بین دو کشور و ایجاد پرواز مستقیم را از مهمترین عوامل افزایش حجم تجارت و تبادل گردشگر بین دو کشور خواند و ابراز امیدواری کرد که گروه دوستی پارلمانی صربستان و ایران در سرعت دادن به امضا و تصویب نقش موثر ایفاء کنند.
اومروویچ نیز در این ملاقات با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علاقه به کشورمان در میان نمایندگان پارلمان صربستان را قابل توجه توصیف کرد و افزود: نمایندگان برجسته ای از همه احزاب و گروه های پارلمانی در مجلس متقاضی حضور در گروه دوستی پارلمانی صربستان و ایران بودند به گونه ای که برای اولین بار گروه دوستی با تعداد 21 نماینده تشکیل شد که در نوع خود بی‌نظیر است.
وی توسعه مناسبات همکاری های دو کشور طی ماه های اخیر را ستود و تاکید کرد که با تلاش مضاعف، روند پرسرعت فعلی ادامه یابد.
امروویچ افزود که اعضای پارلمان صربستان بی‌صبرانه در انتظار سفر دکتر لاریجانی به بلگراد هستند و ابراز امیدواری کرد که این سفر در سال 2017 میلادی محقق شود.
رئیس گروه دوستی پارلمانی آمادگی کامل خود و اعضای گروه دوستی را برای کمک به توسعه همکاری های دو کشور اعلام کرد.
شبد ** اروپام**436** ناشر : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران و صربستان بر گسترش همکاری های پارلمانی تاکید کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..