تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشتیانی: کی روش باید بداند ایران وطن دوم اوست / سرمربی تیم ملی حواشی پیرامونش را رفع کند

آشتیانی: کی روش باید بداند ایران وطن دوم اوست / سرمربی تیم ملی حواشی پیرامونش را رفع کندابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان; درباره این که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند 5 بازیکن پرسپولیس را خط بزند اظهار کرد: به نظر من کی روش از لحاظ قانونی حق دارد چرا که زمان مرحوم دهداری هم همین اتفاق رخ داد ولی بهتر بود با توجه به آمادگی بالای پرسپولیس این اقدام را صورت نمی داد چرا که به آبرو و اعتبارش لطمه وارد شده و از محبوبیتش کاسته شده است.

وی در ادامه افزود: کی روش می بایستی ایران را وطن دوم خود قلمداد کند چرا که در کشور ما حتی بیشتر از کشور خودش طرفدار دارد.

آشتیانی درباره اینکه گفته شده کی روش هفته آینده سر مربی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی می شود تصریح کرد: در واقع من هم شنیده ام که این اتفاق قرار است رخ دهد نمی دانم چرا وی در این برهە که تیم در استانه صعود به جام جهانی است حواشی پیرامونش را زیاد می کند. اگر خواستار رفتن از کشور است مقدمات رفتنش را مسئولان فدراسیون فراهم کنند. چرا که رفتنش مفید تر از ماندنش است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان یادآور شد: امیدوارم شخص تاج بە همراه برانکو و کی روش در نشستی صمیمانه مشکل این 2 مربی مطرح را حل و در راستای موفقیت تیم ملی و پرسپولیس تلاش کنند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشتیانی: کی روش باید بداند ایران وطن دوم اوست / سرمربی تیم ملی حواشی پیرامونش را رفع کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..