تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو به رکورد 700 بازی باشگاهی رسید

 امشب  رئال مادرید در حالی مقابل والنسیا 2 بر یک شکست خورد که کریستیانو رونالدو با بازی در این مسابقه به رکورد 700 بازی باشگاهی دست یافت.رونالدو هرچند در دقیقه 44 موفق به گلزنی شد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

برنده 4 توپ طلا، این تعداد بازی را در سه تیم اسپورتینگ لیسبون،منچستریونایتد و رئال مادرید انجام داده است.

رونالدو 8 سال است که به رئال مادرید پیوسته و در این مدت موفق به کسب یک عنوان قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در کوپا دل ری، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان شده است.

او در طول 6 سالی که در منچستر یونایتد بود ، سه بار فاتح لیگ برتر  و همچنین یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو به رکورد 700 بازی باشگاهی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..