تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسیه: رویایم بازی برای منچستریونایتد است

کد خبر: ۴۸۵۴۹۳

۵۸۵  بازدید

ستاره ساحل عاجی آتالانتا فاش کرده رویایش بازی برای منچستریونایتد است.

وبسایت نود: ستاره ساحل عاجی آتالانتا فاش کرده رویایش بازی برای منچستریونایتد است.

 فرانک کسیه ۲۰ ساله که عملکرد درخشانش در این فصل باعث شده مورد توجه تیم های رم و چلسی قرار بگیرد در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده عاشق منچستریونایتد است و دوست دارد روزی برای این باشگاه بازی کند.

کسیه: رویایم بازی برای منچستریونایتد است

کسیه که بنا بر گزارش رسانه های انگلیس پس از پیشنهاد اریک بایی مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته به وبسایت Tuttomercatoweb گفته:

در ژانویه چیزی درباره پیشنهاد رم نشنیدم. من در اردوی ساحل عاج برای جام ملت های آفریقا بودم و تنها به بازی کشورم فکر می کردم. من عاشق لیگ جزیره و به خصوص منچستریونایتد هستم. رویای پوشیدن پیراهن این تیم را در سر دارم. چلسی هم باشگاه بزرگی است، هیچ کس پیشنهاد آن ها را رد نمی کند اما رویای من بازی برای یونایتد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسیه: رویایم بازی برای منچستریونایتد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..