تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت اولین مدرسه "حاصل از جم&a

به گزارش افکارنیوز،

سید امین میرمحمدصادقی مدیرعامل شرکت کارال مجری طرح خشت‌های سلامت با اعلام این خبر افزود: مدرسه سه کلاسه روستای دیماندول از توابع شهرستان دلفان استان لرستان با مشارکت بخش صنعت و مردم در راستای تعهد به مسؤلیت اجتماعی بنگاه‌‌های اقتصادی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مدرسه حاصل اولین دوره برگزاری جشنواره خشت‌‌های سلامت است توضیح‌داد: در این جشنواره ظروف آشپزخانه فلزی کهنه توسط شرکت کارال جمع آوری و پس از بازیافت و تولید درب و پنجره در ساخت مراکزی چون مدرسه و پایگاه سلامت در نقاط محروم کشور مورد استفاده قرارمی‌‌گیرد.

میرمحمدصادقی گفت: به منظور تشویق مردم برای مشارکت در این طرح، بن‌های تخفیف خرید محصولات شرکت کارال در اختیار ایشان قرارداده می‌شود.

این فعال بخش صنعت با بیان اینکه استقبال و اشتیاق مردم این مجموعه را تشویق کرد تا دومین دوره جشنواره خشت‌های سلامت را برگزارکند، تصریح‌کرد: دومین دوره جشنواره خشت‌های سلامت از ابتدای بهمن ماه در ۴۵ پایگاه در۳۱ استان کشور آغازشده و تا پایان اسفند ۹۵ ادامه دارد.

وی ادامه‌داد: در این جشنواره خانواده‌ها ظروف آشپزخانه مستعمل و کهنه فلزی از جمله روئی و آلومینیومی را تحویل و بن‌های تخفیف خرید ظروف آشپزخانه را دریافت می‌کنند که با تکنولوژی هاردآنادایز تولید می‌شوند.

مدیرعامل شرکت کارال در تشریح تکنولوژی هاردآنادایز که توسط مجموعه کارال در ایران ثبت اختراع شده و امتیاز آن تا ۲۰ سال در انحصار این شرکت است گفت: آلیاژ به کار رفته مشابه آن چیزی است که در تولید بدنه هواپیما استفاده می‌شود‌ و ظروف آشپزخانه تولید‌شده با این تکنولوژی ضدخش هستند و در ساخت آنها از هیچگونه رنگ، روکش، لعاب، تفلون، سرامیک و پلی‌مر استفاده نشده‌است.

وی گفت: در اولین دوره جشنواره خشت‌‌های سلامت ۱۲ تن ضایعات جمع‌آوری شد که از محل بازیافت آنها ۱۳ درصدهزینه‌های ساخت مدرسه تأمین‌شد و مابقی اعتبار لازم را مجموعه کارال پرداخت‌کرد.‏

میرمحمدصادقی بیان اینکه با اجرای چنین طرح‌هایی بنگاه‌های اقتصادی به تعهد خود در حوزه مسؤلیت اجتماعی عمل و به توسعه مناطق محروم کمک می‌کنند،‌ اظهارداشت: شهروندانی که دراین جشنواره شرکت می‌کنند از یک سو در یک امر خداپسندانه مشارکت می‌کنند و از طرفی با امکان خرید ظروف آشپزخانه تولید‌شده با تکنولوژی هاردآنادایزد به حفظ سلامت خانواده خود کمک می‌کنند.

‎وی با بیان اینکه کارال به طور مستقیم ۲۰۰ نفر و غیرمستقیم برای بیش از یک هزار نفر شغل ایجاد کرده‌است، افزود: ظروف آشپزخانه کارال ۷ سال گارانتی دارد و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده ایرانی قرارمی‌گیرد چنانکه قیمت نمونه خارجی آن ۵ تا ۶ برابر بیشتر است.‏

‎‏ میرمحمدصادقی در پایان گفت: خیرین علاقمند به مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.karal.ir و یا از طریق سامانه ۵۰۰۰۲۸۴۹۰ و ارسال عدد ۱۰۰ توسط شهروندان تهرانی و ۱۰۱ برای دیگر مناطق کشور، از آدرس پایگاه‌های جمع‌آوری ظروف مستعمل اطلاع پیدا کنند.‏




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت اولین مدرسه "حاصل از جم&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..