تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین همایش بانوان نیکوکار دانشگاهی استان قم

گروه اجتماعی: اولین همایش بانوان خیر و نیکوکار دانشگاهی استان قم فردا پنجشنبه 4 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم این همایش به همت دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم و در محل خوابگاه دانشجویی دانشکده دختران واقع در پردیسان برگزار می شود.

بهشتی، معاون عمرانی استانداری قم، سرکار خانم امام، خیر دانشگاهی و غلامی از خیرین دانشگاه قم در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

این همایش فردا پنجشنبه 5 اسفند ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ در قم شهرک پردیسان بلوار دانشگاه خیابان اندیشه روبروی بانک مسکن خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی دختران قم(محدثه) برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین همایش بانوان نیکوکار دانشگاهی استان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..